فراموشم مکن
خودمون 2 تا
درباره وبلاگ




پيوندها
من از پاییز غمگین ترم
دوست داشتنی
دخترانه
دنیز سافت
جملات عاشقانه_نرم افزار_دانستنیها.فیلترشکن
تقدیم به بهترینم
تقدیم به بهترین بهترین من
نگارینا عشق
شادی و تنهایی
سارینا خوشگله
پسرهاودخترهاي خوب
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خودمون 2 تا و آدرس ma2tananaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 9081
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
ما2تا

 
سه شنبه 22 فروردين 1386برچسب:, :: 12:41 :: نويسنده : ما2تا

  آرزوهایت بلند بود
دست های من کوتاه

تو نردبان خواسته بودی
من صندلی
بودم
بااین همه

فراموشم مکن
وقتی بر  صندلی
فرسوده ات نشسته ای
و به ماه فکر می کنی.



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت10:39---3 ارديبهشت 1391

دِل كـَندن از تـو

باهـَمه عـِشقی كـه داشـتَم بــِهتـ

مـَنُ به ی جا رِسونـد!!!

كـِ حالا تـو چشـماے یـكی زُل بــِزَنُمُ بــِگَم :

عاشـقَمـے ؟‌

خـُب بـ درك


نیکا
ساعت12:41---27 فروردين 1391
سلام.وبتون عالیه

شادی
ساعت12:39---27 فروردين 1391


تداعی
ساعت12:38---27 فروردين 1391
سلام.
آپم بیا


رها
ساعت12:36---27 فروردين 1391
سلام دوستای گلم.
زندگی گل سرخی است که گلبرگهایش خیالی وخارهایش واقعی است


حجت
ساعت9:01---27 فروردين 1391
سلام دوست من وب خوشكلي داري بهمنم سربزن خوشحال ميشم نظربدي .
مرسي


nameless
ساعت14:04---24 فروردين 1391
برایم نوشته بود :
گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند
شاید چون آرزوهایم بلندند ...
ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید :
امیدی هست ؛ چون خدایی هست ...
آری ، وچه زیبا نوشته بود ...
همواره با خود تکرار میکنم،
امیدی هست ؛ چون خدایی هست ...
5


nameless
ساعت0:59---24 فروردين 1391
من كه باشم كه بر آن خاطر عاطر گذرم. لطفها ميكني ،اي خاك درت تاج سرم

علی
ساعت14:55---23 فروردين 1391
گریه کن دلم میدونم اون دیگه هیچ وقت نمیاد
رفته و واسش مهم نیس چه به روز من میاد
ببین چقد تنها شدم تو خونه بی کسیام
یکی نیس با من بباره به پای این بی کسیام
بیا بی وفا وفا کن دارم از غصه میمیرم
میخوام که این دمه آخر دستاتو باز بگیرم
نمیدونی چی می کشم تو این روزای بی کسی
قدرمو می دونی یه روز وقتی به حرفام برسی

گریه هام دسته خودم نیس دله من شکسته دنیا
دستایه جدایی عشق خط کشیدن میون ما
طاقت موندن ندارم این نفسای آخره
بگین بیاد که عاشقش واسه اون در به دره
بیا بی وفا وفا کن دارم از غصه میمیرم
میخوام که این دمه آخر دستاتو باز بگیرم
نمیدونی چی می کشم تو این روزای بی کسی
قدرمو می دونی یه روز وقتی به حرفام برسی


nameless
ساعت19:38---22 فروردين 1391
اگر خداوند آرزويي را دل تو نهاد.بدان توانايي رسيدن به آن را در تو ديده است

افشین
ساعت13:22---22 فروردين 1391
سلام

زیبا بود ، خوشحال میشیم به ما سر بزنید

موفق باشید


تداعی
ساعت13:00---22 فروردين 1391
وب خیلی قشنگی دارین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

 

ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

كد هاي زيبا سازي

ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

كد هاي زيبا سازي